La primera edició l'organitzà la Colla Dansaire del Prat Picacrestes el 2015, L'Esbart Sant Martí de l'Ateneu Torrellenc organitzà la del 2016 i enguany el relleu el prenen a Corbera de Llobregat.
Veniu a gaudir i participar de les nostres danses!
Aquest dissabte 29 d'abril, dia de la dansa, hem tornat a participar a la Festa de la Dansa que s'organitza al Prat de Llobregat des del Centre Cívic Jardins de la Pau. La Canalla ha fet per primera vegada un ball dalt l'escenari i ho han fet molt bé! L'Anna, la Clàudia, la Manar, la Manal, la Núria i la Paula han fet un Ball de Cercolets.
Després els grans de la colla hem fet el Ball de Faixes de Tous. És un plaer participar en aquesta mostra tan nombrosa i variada de la dansa que es fa a la nostra ciutat.